Oh Romeo, Romeo..

Önskar min kille var lite mer som han, Romeo altså! Han e bara så oromantisk ibland.. Vi gick ut och tog en promenad för han ville inte sitta nånstans.. Helt sjukt att han ens ville promenera för det blåste och det skulle börja regna när som helst (det var dock väntat så jag hade med mej paraplyt) Det började småregna och sen börja det spöregna så vi tog skydd.. Jag tycker det är romantiskt när det regnar.. bara stå där och se på hur det öser ner :o) jag fråga han ifall vi inte skulle springa över gatan till caféet och sitta där medans det regna (romantiskt juuh)men nej da det ville han inte! Istället vänta vi tills det avtog och sen var det bara att skynda hem för mig! Tråkigt att man inte ska kunna vara ute bara för att det regnar lite :o( Gissa ifall det inte sluta regna när jag kom hem!? mm precis..
De senaste dagarna efter att det varit lite tjafs om våra utgångar och att han inte visar sina känslor och att jag behöver mer kärlek osv.. så har min baby bättrat sig! mn nu ikväll såg jag det där gamla komma tbx. Jag föreslog att han skulle få the night off imon men han behöver ingen paus från mig säger han.. ja ja får la komma överens om nån ny plan om hur ofta vi ska ses o så! om man frågar mig så har jag inget emot att spendera all tid med han med då får han ju vara med på o gö saker inte bara vara!..

Håller alla par på såhär? lr e det bara vi?
       image149
*suck* I´m such a romantic..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0