Oj vad hurtig man kan vara..

Idag är jag riktigt hurtig! Var på träningen kl 12 idag och sen har jag varit hemma hela dan och pluggat körteori :o) sovit lite oxå .. och nu kl 19 ska jag ut och spela tennis igen!
Jo Dino var iväg till skolan idag och hade ett av proven han måste göra för o få sitt gymnasiediplom (han blev typ utslängd från skolan lite innan sin student, så e det här i bosnien men som sagt bättre sent än aldrig) Han busringde mitt i min siesta så jag gick upp och ringde han.. så ha berätta lite om hur det gått.. han sa att när han kom in i klassrummet så sa hans gamla klassföreståndare " nämen är du tillbaka i skolan!.. är det Emina som övertalat dig?.."  Haha.. jag vet inte ens vem hon e.. :oD Dino fråga mig ifall min mamma inte hade nått med det att göra? men hon vet inte heller vem hon e! Ja men kul iaf att folk märker att det är jag som står bakom det att Dino tar tag i skolan.. fixar gamla misstag.

You go baby!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0