Stackars mina fossingar

Efter en massa skoskav som inte läkt än så var jag och "promenera" en massa med Dino ikväll.. i klackar! hade mina flippflopps i väskan för jag gick till dansen i dem o sen bytte jag till mina peeptoes med klack när han kom o hämta mig efter dansen.. Han hade shit o fixa så först gick vi hem te han o sen skulle han följa mig hem men ist så vände vi och gick hit sen dit.. dumma jag kom inte på tanken att byta till mina flippflopps.. IQ badanka så nu sitter jag o har ont i fötterna och mina stackrs skor har fått utstå en massa! Kan verkligen inte ha fina skor när jag e med han för d blir bara "skoplågeri" :o(
Tog ett fotbad när jag kom hem och plugga lite körteori (mitt senaste projekt)
 Nu måste jag sova, e skittrött..

Go natt på er nattugglor som fortfarande sitter uppe!

/Kisses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0