Vilken hetta!

De ska enligt prognosen bli upp till 38 grader hör idag!.. nu är det la minst 35 iaf! helt sjukt varmt.. jag var och spela tennis när det är som värst, mellan 12-13! spela bara i tråningstopp så nu får magen äntligen lite färg :o)

Kanske går hem till Dino och e där innan jag ska till magdansen ikväll.. fåvr ringa han o se ifall han ens e hemma för han skulle ut men orka vara ute nu! min baby tål inte precis värmen heller.. han blir kinkig ;o) haha.. min bebis..
men först ska jag fixa lite här hemma.. tvättar lite o försöker få fason på min garderob.

usch börjar svettas nu.. måste ut ur vardagsrummet för solen börjar gassa på fönstrena.. :op
byeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0