Friday night

Sitter här och väntar på att min boyfriend ska pick me up! Ringde han 5 i halv för o se vart han va så jag kunde gå ner och låsa upp men då fick jag ist höra  "åh va bra att du ringde.. jag kommer bli lite sen.." alltid en hit!
Börjar känna av lite halsont till på köpet :o( fan man ska la inte gå och bli sjuk nu heller..

Jag har ju varit duktig och suttit hemma och pluggat heeela dan.. det har la blivit ca 3 meningar till tentan, effektiv.. klart jag är!
Såg lite på Shakiras nya låt med Beyonce lr tvärt om.. hur som helst så är det iaf sköna magdansmooves med i videon..

check it out..

Shakira feat Beyonce


Kommentarer
Postat av: carro

tack så mycket !:)

2007-05-05 @ 00:22:20
URL: http://lovelyc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback