Partej fredag, haha :o)

Klockan är över midnatt. jag och älsklingen kom hem runt 23.00. Vi satt vid vårt träd i parken och drack två öl var.. och knapra på snacks med kycklingsmak, mmm.. nu har vi en varsin kvar för vi köpte 6 st! Tyvärr så hyrde vi inte nån film för jag trodde vi skulle komma hem för sent för att hinna kolla på film oxå, men men..
Hey, gissa vad baby gör nu? Han DISKAR! MY GOD!!! haha.. (se bildbevis nedan) det var stopp i diskhon så han börja rensa och nu har han fan diskat allt! hade en as äcklig senapsburk som stått vattenfylld sen i söndags så d lukta verkligen skiiit nu.. jag har bara undvikit att få det att rinna över i burken och idag satte jag på locket och bestäde att jag skulle slänga den med vattnet i.. Dino sa att jag skulle slänga den ut genom fönstret.. så nu tog han den och så smög vi oss fram till förnstret och så svinga han iväg den ut å gräsmattan utanför.. hoppas ingen öppnar den, haha.. STINKBOMB!!! Nu ska vi dricka upp ölen och däcka..

Hoppas ni oxå haft en toppenkväll :op
Kisses ♥

image71
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0