Shoppingrundan

image85Kom hem från en runda på stan med mamma. Vi gick ut precis när det började göra sig redo för oväder.. det åska blixtra och spöregna så vi tog skydd och stod la där i en halvtimme innan regnet avtog..
Sen gick jag och prova skor som jag sett och alla hade nått som va fel, tårna åkte fram, de såg tantiga ut, obekväma.. tja ni vet ju hur det är när man provar billiga skor! kolla i några äffärer efter kläder men hitta inget, bara en söt gul bolero.. Men vi ska till Sarajevo på måndag så jag kollar efter grejer där ist! nu vet jag ju att det inte finns nått jag vill ha i den här stan i vart fall :op

Köpte Nivea Young´s scrub away peeling :o) så pyttelite shopping blev det, haha!
Många som sagt att den här peelingen e bra så nu ska jag testa.. har haft den vanliga Nivea peelingen innan. Skrubba, skrubba, skrubba bort din sura min.. haha :oD

Vilken peeling kan ni rekomandera?

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Den peelingen är bra!
:)

2007-05-17 @ 23:21:04
URL: http://angelicca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback