Skitväder

Har vart och shejkat på magdansen ikväll.. vi håller på med koreografi, två och två. Ser nog ut som fan än så länge, haha.. Tycker inte magdans blir så bra när många uppträder i grupp eftersom alla typ shejkar olika mycket.. Min grupp har haft ett uppträdande hittills och jag var inte medme.. e fortfarande sån att jag tycker det är pinsamt typ! Dags att växa upp!? :op
Älsklingen kom och hämta mig och så tog vi en promenix, för vi har inte setts hela dan.. det var ju skitväder halva dan så.. Idag hade han jobbat och tjänat bra med pengar så nu fick jag dem för vi har kommit överens om att jag ska hålla i pengarna åt han så han inte spenderar dem!

Usch har huvudvärk.. väderrelaterat! Vafan tre dagar var det 30 grader och så nu de två senste så regnar det som faan..(se bilderna)
Ska gå och skrubba ansiktet med nu med min nya peeling som jag köpte idag!

 

Go natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0