Söndag

Me and Dino in da house, day: 8

Hej,

Nu är det en vecka sen mamma åkte ner till Makarska vid Kroatiska kusten. Snacka med henne igår och fråga när hon tänkt komma hem!?det visste hon inte, sa hon.. fan hon har det bra vid havet, man kan redan bada! funderar själv på att åka ner dit efter att jag fixat med de två sista tentorna! Jag skulle åkt ner med mamma fast då hade jag haft svårt att skriva tentorna :o/ Sen är det ju hur nice som helst att ha älsklingen som bor och sover här varje dag, hihi.. myspys! får se hur det blir!

Nu ska jag hälla upp en stor kopp kaffe och sätta igång och läsa lite.. skippa magdansen idag. Orka inte!sov för länge så nu är känner jag mej helt blä! hoppas kaffet kan hjälpa! jag är ju ingen kaffedrickare så antingen så kommer effekten vara positiv men kan lika gärna bli negativ så att jag kommer må skit hela dan ock känna av yrsel..

See ya later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0