Tisdag

Me and dino in da house, day: 3

Hej!

Altså jag och älsklingen kommer sova bort hälften av våra liv.. vi kommer inte upp innan kl 12! Katastrof! Jag sa till han idag att han fan vara rena sömnpillret.. :op jag ställde ju mobilen på ringning kl 10.30 så jag kan se på min såpa kl 11 men nej da det lyckades jag inte med, för andra morgonen i rad nu.. ger det ett nytt försök imon!
Jo just det, vi hyrde "Hollywood gigolo" ist för 9/11 och den var la kul fast inte så kul han i videobutiken sa.. han ba "varje gång jag känner mig deprimerad så tar jag med mej den filmen hem"..kärlekstrams sabbar alltid såna här komedier tycker jag.. sen undrar man hur det sett ut ifall det handlat om en kvinnlig prostituerad?
Det går la bra det här med att bo ihop fast det känns som att man umgås mindre under dagen bara för att man bor ihop! jag tycker inte det räknas som att man umgås när man sover!!! jag försöker och inte känna mig som en hemafru iaf.. Dino fick tex diska stekpannan själv imorse :o) man måste lära dom i tid, haha!

Idag var det VARMT ute! kolla på termometern kl 17.30 och då visa den 24 grader..
Kännde hur solen brände när jag var och spela tennis tidigare under dagen.. och det här är ju bara början! Efter träningen var jag och fixa med lite paperwork och sen gick jag och Dino och spela lite dart (1-1) och tog en liten promenix..
Han är ute med en kompis nu och sa att vi typ skulle träffas runt 9 halv tio men jag vet inte, jag ringer nog och säger att jag inte vill ut för det känns ändå inte som att han vill :o( Vi har inte vart ute på kvällen sen i fredags men man vill ju inte vara jobbig! Ska nog avboka utgången bara för att få vara den som "inte vill" nån gång!.. han har blivit alldeles för van vid att jag alltid vill vara med han, och det är sant men vafan.. han kommer ju ändå att sova här så..
tänkte jag skulle ta och kolla på de avsnitt av"desperate housewifes" som jag inte sett på den här hemsidan. Lite sugen på och se några Sex and the City avsnitt oxå! älskar verkligen den serien :o)

Har kål som kokar på spisen så ska gå och se hur det artar sig :o) Jag ringde till pappa för att fråga hur man kokar kål innan.. haha :oD

Ha en go kväll, puss ♥

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Jag har bytt adress till min sida...check it out! :-)