Börjar bli lite smått stressad

På fredag morgon är det dags för ännu en låååång bussresa hem till Göteborg! Orkaaa!!! :o( buhuhuuu.. Jo man kan ta flyget men jag har blivit flygrädd på senare tid så jag drar mig för att sätta mig i ett flygplan! Idag ska jag och Dino åka upp i bergen/skogen och bo på vandrarhem men nu känns det som att det blir aldelles för knappt med tid och om vi ska vara där två nätter så kommer vi hem på torsdag och då har jag ju en massa att fixa inför fredagen.. hmm ska träffa Dino nu så får jag se hur vi ska göra. Vi borde ju ha åkt upp imorese men han vill vänta på sin kompis som ska köra oss men han jobbar till kl 5 så då kommer det ju vara mörkt redan! *suck* eventuellt får vi skuta upp den här lilla resan tills vidare då jag kommer hit till nyår igen.. det löser sig!

Laterz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0