Morning beauty tip!

God morgon!

Ett hett tips på en riktigt BRA foundation!
Max Factor´Liquid Illusin Foundation
Jag är inte en av dem som begåvats med hy len som en babyren rumpa så ibland behöver
man ju lite hjälp på vägen.. fast jag försöker att inte ha foundation när jag inte ska ut och så för att låta hyn andas på riktigt men hur som helst så är den här super när man väl vill spackla sig helt, hehe!
Jag har haft många av Max Factor´s foundations innan och alla är bramen denna är en tiopoängare!

Foundation i fast och krämig form som blir till flytande form vid kontakt med hyn! Härlig att jobba med och man känner sig inte sådär spacklad heller utan den känns lätt.
Kostar ca 175 kr tror jag. Jag köpte ju min på marknaden för 75 spänn ju.. hehe det ni!
image311







Kommentarer
Postat av: Anonym

Tebax te swe igen ?! ååhh.. Koliko sad ostajes ?
Kram

2007-11-20 @ 20:00:20
URL: http://Ermina.blogg.se
Postat av: Mirnesa

tack för tipset, men fan också, jag vill ha den nu. orka vänta till i sommar o pijaca haha