En dag på stan utan shopping..

Hur irriterande är det inte när man behöver en massa grejer och så går man på stan hela dagen och kommer hem tomhänt! Fastade ju idag så jag gick runt hungrig på stan oxå och hade världens huvudvärk. Jag behöver allt från nya stövlar till knästrumpor och jag vet inte vad jag ska börja med så istället köper jag inget för pengarna räcker ju inte till allt! Det är ju som tur Bayram på fredag så man kanske får önska sig något av pappa!? Hur gammal låter jag egentligen :op äcsh vaddå det är ju vår julafton så man får lov att önska sig något.. visserligen brukar jag önska mig saker av mina föräldrar ganska ofta, hehe..

Nån som vet vart det ska hållas Bayram fest i Gbg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0