Full rulle den här helgen..

Denna helg har varit riktigt party :o)
Fredag: Balkankoncet i fredags-Colonia & Dado Polumenta
Lördag: Maskerad

Konserten var bra och vi dansa hela kvällen! Det var längesen man fick sig ett sådant work.out pass, hehe!
Igår vardet maskerad som gällde. Jag och min kompis var pirater. Var så sjukt kul att vara utklädd! Det blev riktigt bra oxå tycker jag! Jag som inte hade nån anning hur jag skulle få ihop en outfit. Igår så gick jag senci och suana till marknaden här i frölunda och jag fynda second hand. En tunika, ett bälte och ett parskinnpumps :o) allt för 205 kr! sen sprang jag och senci runt på torget och jag lyckades till slut få tag på ännu ett skärp, armband, örhängen och en sjal! sista minuten men det blev grymt!
Jag lägger in bilder på allt shoppat och partybilder sen..

CMOK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0