Härligt höstväder..

Man känner att det är kallt ute men solen skiner och det är ju bara så underbart! Man drar på sig sina nya gosiga stövlar och virar den stora halsduken runt halsen och så ger man sig ut på långpromenad, gärna med en take away latte från 7-11 :o).. mmm mysigt!
Ja jag är uppe lite tidigare idag fast jag inte har nån skola för jag sitter här på msn och skickar låtar till Zåzå. Jag ska skicka ner en cd skiva til baby med "våra" låtar på.. så Zåzå ska bränna den åtmig, thanx buddy! Oh sen måste jag ju skriva klart brevet oxå.. stressigt.. men vad gör man inte för LOVE! hehe..

Jo den nya H&M öppnar i Femman idag och de första 100 så går genom dörren får 200 kr att handlaför. Nice och jag tänkte åka in men sen kom jag att  tänka på att vissa antagligen kommit dit kl 8 så man har ju nada chans så jag skiter i det..åker in till stan sen.

Nu ska jag äta frkost, weetabix med mjölk :o) nyttigt va?

Ha en härlig höstdag!
Pussar!

Kommentarer
Postat av: Kelly

Hej Emina! Nä, på mig går den inte över rumpan. Fast jag är 174. Är man kortare så gör den ju det kanske :-) kramis

2007-10-25 @ 22:48:58
URL: http://kellybellybutton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback