Mums..

Sitter o mumsar på en piroger!mmm.. gott!
Försov mig tillskolan imorse men jag fick iaf sova ut. Nu sitter jag och skriver lite på en ny bokrecension till skolan. Den ska va innlämmnad på fredag men jag kände för att börja i tid den här gången så jag slipper sitta vid datorn hela dan imorgon! Som förra torsdagen.. då jag satt och skrev hela dagen och sen fick jag gå upp tidig på fredagen så jag skulle kunna fila lite till på texten innan jag drog till skolan. Sen hade jag fan stickningar i bröstkorgen hela dagen.. atagligen från stressen+att jag då suttit framför datorn i ca 10 h! Usch det tar verkligen på en men not this time!
Ska försöka skriva hälften idag och så hälften imorgon! Det blir nog bra! mmm, mumsar på min nadra piroger nu.. hehe.. nä men jag körde några sit-ups och lite rumpövningar nyss så nu låtsas jag att jag kan äta en massa skräpmat utan att det sätter sig :op

Nä nu ska jag back to WORD!

Laterz!

Kommentarer
Postat av: Kenza

svar: hos oss är det nytt. :) det jag menar..