Tisdag

Hej,
Fastar idag och jag känner mig ganska seg redan men det är skönt att inte behöva tänka på att man ska äta. Får så mkt tid över till annat då! Ska iväg till stan snart och träffa Senka. Jag ska lämna tillbaka en av koftorna jag köpte på MQ eller båda kanske? får se.. dom kosta ändå 500 kr styck och jag behöver pengar så.. För det är Bayram på fredag och jag ska skicka ner paket till Bosnien.
Måste skicka sms till Melisa och beklaga sorgen.. men känns som att vad skrive man till någon som förlorat sin man? Herregud, jag kan fortfarande inte tro att det är sant :o(

Måste dra nu,
Bye..

Kommentarer
Postat av: amna

Bajram mubarek olsun^^
lika bra att passa på att säga det.

2007-10-09 @ 12:29:43
URL: http://handwriting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback