Facebook

Ja man får lov att vara en som följer strömmen ibland :op
Jag blev oficiellt medlem i facebook.com för nån timme sen!
Ska försöka samla ihop gamla klasskompisar tänkte jag.. har redan hittat folk man haft kontakt med innan! så det börja bra.. tycker redan det är skitspännande :o) hehe.. Funderar även på vilken "klubb" man ska gå med i eller om man kanske ska starta en egen!

Idag gick jag till biblioteket för att läsa men när jag kommer finns det ingen plats där jag brukar sitta! så jag drog in till stan ist.. åkte upp till backaplan och kolla in skopunkten men hitta inget.. lukten av billiga skor var inte så inbjudande, hehe.. Gick tillbaka till biblioteket sen och då var det mindre folk där så jag fick min plats. Försökte läsa lite men fan vad trött jag va! höll på att sommna med boken! Fan måste läsa lite nu innan jag går och lägger mig.. kommer la slockna direkt :op

Natti natt!
PUSSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0