Första skoldagen

Idag var det min första skoldag på universitetet :o) Ja det gick bra fast jag var lite orolig för vilka människor jag skulle gå med o så men de var helt ok! Går ju bara på föreläsning tre dar i veckan a la 2 h varje gång så det är kanske inte så viktigt vilka som går i ens klass men man brukar ju vara nervös iaf.
Efter föreläsningen var jag på lunch med daddy o sen körde han mig hem förjag hade fått skoskav av mina nya stövlar :o( Efteråt åkte jag in till stan igen för o fixa csn men jag hade glömt att dom bara jobba till 12 så får fixa det imon ist! I need cash!!! Gick runt på stan med Senka ett tag.. prova skönaste skorna på Din Sko! ska nog köpa några imon. Sen ringde jag Anna o drog in till Linné där vi satt på 7-11 en stund o sen gick vi o käka pizza som jag bara mådde illa av sen.. tog en marinara med skaldjur o miusslornasåg så himla nasty ut va! som kackerlackor! Fy! Ska börja käka lite nyttigare mat när jag äter ute..
Jo en happy nyhet idag när jag hämta posten var att jag fått ett brev från skatteverket o jag har fått skattejämtning så nu kan jag shoppa iaf liite :oD

Har suttit o rensat min hotmail inkorg och snackat med mamma på msn i en o en halv timme typ.. hon drar ner till havet imon igen! inte illa! jag ska gå o sova för imon har jag en massa saker o gö! Fixa med kursböcker o csn, gå på stan o sånt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0