Lyckad utekväll

Igår kväll blev min & baby´s utgång perfekt! Så hilma glad va.. inget tjafs, INGET verkligen! Det hade ju regnat så det blev inte det traditionelle sitta-i-parken men vi gick till det där stället dit vi brukar gå när vädret är skit.
Kom på att jag var hungrig så vi åt en pizza slice var innan.. det är ju lite läskigt att dricka alkohol på tomm mage ;o) Inne på stället satt det bara ett gäng killar.. o så vi då :op skit samma, det är skön stämmning där o dom spelar lagom hög musik så man kan snacka.
Gillar inte ställen/cafeén som spelar så hög musik så att man inte kan prata ens.. men så är det tyvärr på många ställen här eftersom det inte finns något "riktigt" uteställe utan mest bara cafeér och så bara två "discon" som e ganska knökade på folk. Under helgen blir det då disco stämmning överallt.. till kl 23.00 för sen får bara d som rknas till "clubbar" ha öppet!
Oftast har ju varje ställe en nattvakt så han brukar vara kvar efter stängning så man kan få sitta hur länge man vill typ, beroende på hur snäll vakten är :o) Vi satt kanske kvar till halv ett.. Dino drack raki o jag fick i mig tre öl vilket räcker för at jag ska vara happy, haha! Oh vi hade det så nice.. båda var på tippenhumör, fast jag varit sur på han hela dan men jag bestämde mig för o skita i sånt som annars stör mig.. så vi snacka inte så mkt om tjafset innan under dagen o jag fråga inte ut han om något. Vi fjanta oss som fan på väg hem :o) vi gick förbi ett place med musik o gick två steg fram o tre bakåt i takt till musiken, haha.. måste ha sett helt sjukt ut :oD Vi köpte en varsin öl till sen o smutta på.. Vi var förbi my place oxå, mamma hade tatt min stora väska som jag brukar ha med mig till Dino så jag var tvungen o hämta den+FYLLA med massa shit! Stackars Dino, som han fick anstränga sig o prata med min mamma fast han var lite full :oD

Ikväll har jag varit hemma framför dator. Beställde lite kurslitteratur till skolan. Så himla kul o klicka hem saker på nätet ju! Imon så har jag körning kl 07.30! så jag ska hoppa i säng innan kl elva tänkte jag.. det borde vara olagligt att behöva gå upp såpass tidigt! Jag måste öva på U-turns så då e d bäst när det är öde ute på vägarna ;o)

Ha en fortsatt trevlig lördagskväll!
Natti natt!

image182


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0