Morning!

Sovit gott?
Imorse slog jag nog alla rekord i o gå upp tidigt ;o) kl 06.30 gick jag upp! Sjukt skönt att strosa genom stan så tidigt när det är ganska öde o solen sakta börjar komma fram :o)
Körningen gick bättre idag.. det är det där med u-turns som spökar men instruktören säger att allt kommer falla på plats imon o övermorn. Och eftersom han hade rätt när han sa att mot slutet så kommer jag känna att jag inte kan nått.. och då betyder det att man e redo typ.. ja ja, jag litar på honom! På onsdag är iaf körtestet! Ni kan börja hålla tummarna nu typ :op

Nu e kl snart tio o jag funderar på ifall man skulle lägga sig lite eller försöka hålla sig vaken. Idag kanske det blir någon utflykt ut i naturen så gäller o va redo..

Laterzzz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0