Ont i fötterna..

Ja jag bara går och går på stan.. plus att jag fick världens skoskav igår av mina stövlar.. Jag ska sälja dom för det finns inte en chans att jag tar på mig dom igen! Skulle kanske ha köpt en storlek större men d så så stora ut :o/ Nu tänkte jag sälja dom på nätet. Har endast använt dem 2-3 gånger så de är så gott som nya! Jag fick halta hem igår!så jävligt var det! Imorse kännde jag att jag hade träningsvärk i ena vaden pga av att jag jag haltat då :op
Ruggigt väder det var idag :o( mysigt sitta-hemma-väder men inte lika nice när man var ute. Satt på Ktb igen med Z. Jag bev så himla sugen på lösgodis så vi gick och köpte på 4-Gott.. Nu mår jag illa bara jag tänker på godis! Jag kunde inte sluta förrän jag börja må illa ochsen fortsatte jag tills jag inte mådde riktigt illa! Fy faan. Anna kom förbi bibblan och satt där en stund, sen gick vi in med henne till stan. Jag och Z kolla runt lite.. prova lite grejer och så glömde jag min sjal inne i provrummet på GinaTricot. SMART! Ska gå och fråga ifall de hittat den imon..

-A special kiss goes out to my baby! Love u ♥

Lahku noc!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0