Smart shopping

Hur mycket pengar lägger man inte på smink etc? En hel förmögenhet, I KNOW! Därför är Kvibergs och Bellevue´s marknad som heig mark för mig :o) Finns stånd där dom säljer smink från Max Factor, L´Oreal, Nivet, Isadora mfl och så andra skönhetsprudukter och så väldigt billigt! Varför betala mer än man behöver liksom? Jag var där idag med Z och B. Köpte bla nagellack, läppglans.. Såg det nya lorealpudret för 70 kr ist för 169 kr som det kostar i de vanliga affärerna!
Skulle lägga in en bild på allt men så var mitt kamerbatteri slut :o(

Så people, ett TIPS bara.. dra dit! Det är öppet lördag-söndag.

Med detta lilla tips så säger jag god natt!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Ilvic*

Heej! Pa evo nema nista speciellt, är hos familjen i Borås i tako. Var i Göteborg i fredags bara :) Sta ima kod tebe? Saknar du bosnien? Puss!

2007-09-17 @ 14:04:31
URL: http://ilvanaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback