Tisdag

God morgon!
Sovit gott? Idag ska det pluggas lite på Ktb var det tänkt. Japp, hurtigt värre! Om jag nu pallar mig dit vill säga :op
Jag var där igår med Z sen gick jag på stan.
Jag skulle träffa C efteråt och medans jag vänta så blev det lite shopping. En t-shirt och ett par hjärtörhängen. Får lägga in bilderna sen för jag hittar inte min sladd till kameran..
Jo så var ju jag och C på caféet som alltid har öppet (vi kallar det så, men det heter nått annat) på kvällen.. Vi käka och tjöta. Det var nice! Nu ska jag gå och börja fixa mig så jag kommer iväg nån gång. Måste förbi affärer och byta några grejer oxå.. alltid kul, NOT!

Ha en bra dag! Ciao..

Kommentarer
Postat av: Ilvic*

Svar; Ja, jag kan tänka mig att du saknar honom! Ja fan, ta hit han! Visa han din värld här, hade nog varit riktigt kul för han med. Puss puss*

2007-09-18 @ 18:18:56
URL: http://ilvanaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback