Utekväll med bad ending

Var och åt på Rumpanbar igår med A. Väldigt trevligt och god mat oxå :o) Vi satt kvar ett tag,sen gick vi vidare till Starn n´bars men det var typ minirockkoncert på nedervåningen så det var inget folk där typ.. lite synd för det var första gången jag var där. Det där med bad ending var pga Dino som ringde mig och jag klicka han flera gånger för att sen ringa upp han.. lite missförstånd och några mindre kul sms gjorde att stämmningen sjönk. Han gjorde typ slut men det löste sig idag. Fast jag fick inte mkt sömn inatt :o( Vi har bara varit ifrån varandra i en vecka typ och jag vet inte hur det ska gå för han är så himla nojjig och litar inte på mig alls! Tråkigt.. Det jag försöker att göra när vi hörs via telefon är att inte kolla upp han o va sådär nojjig som han är för det tjänar inget till när vi är sålåmgt bort ifrån varandra. Ist har han blivit den som inte tror mig.. omvända roller :op

LOVE is a wierd thing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0