Fredag

Får väl ta och börja med God morgon! Hoppas ni sussat gott. Jag känner mig la lagom pigg så men det ska nog bli bra efter en kaffe. Idag är det csn och skola som står på schemat. Sist sprang jag till csn och kom dit en minut för sent! typiskt!
Ikväll händer inget speciellt.. inga planer so far..

Nu ska jag kila iväg men jag tittar in senare.. Får absolut inte glömma att anmäla mig till hösterminens kurser idag! Jag har redan gjort det men jag bara tog en massa kurser jag tyckte lät kul så måste kolla igenom allt lite nogrannare. Nån som ska läsa nått kul på GU i höst?

Ja ja, ha det bra, så hörs vi!
Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Ilvic*

Jag har sökt massa kurser till GU i höst :D Får se vad jag kommer in på. Vad har du sökt till? Vi kanske ses eller hamnar i samma klass :D Hehe

2008-04-18 @ 11:43:59
URL: http://guzilago.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback