Ny vecka

Hej!

Läget är stabiliserat på kärleksfronten :o) Vi tog ett snack och nu är det bra igen.. det var inget allvarligt så men det blev tjafs och småbråk varje dag! jag är ju bara här ett kort tag och ingen av oss vill ju egentligen spendera vår tid tillsammans med att tjafsa men så blir det iaf ibland.
Igår ölade vi på Jazz Club.. ja, här kan man göra helg av vilken dag som helst! Jag kom på att vi inte satt oss ner, bara jag och han och tagit några öl.. så som vi brukar so it had to be done ;o)

Jag följde baby till jobbet imorse, som vanligt. Vi gick genom parken längs med floden.. härligt vårväder ute :o)
Nu ska jag surfa runt lite och sen ska jag och mami hälsa på min faster och sen ska jag plocka upp baby när han slutat jobbet!


See you later alligator ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0