One week left!

Hej på er!

Har följt baby till jobbet och nu är jag hemma! Ska äta lite frukost och sen tänkte jag ge jakten på ett par jeans en chans! Jag är hopplös när det gäller byxor och jag går endast runt i strumpisar och längre tröjor. Mina strupbyxor har blivit mina byxor som min kusin säger, hehe.. very true!
Sen är det j fredag idag. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det blir la nån form av utgång. Allt e lite uppochner eftersom Dino jobbar nu. Vi brukar dra hem te han när han slutat jobbet och vila (sova) .. då blir det som igår tex.. det blev för sent för att gå ut, jag blev raslös och det sluta med att han var tvungen att ge med sig och vi tog en promenad kl 23! Vi ska ta ett snack och planera vårt umgänge ikväll för om en vecka drar jag hem till SWE! jag känner redan stressen.. inte bra..

Visar en sockersöt klänning sen som alla kommer vilja ha i sommar men tills dess.. hasta la vista!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0