This is Bosnia calling..

Hej hej!

Hoppas allt är bra med er! Tiden går fort och jag har redan varit här i 4 dar nu.. börjar redan få panik över att jag snart ska hem igen :o( mindre än 10 dar har jag kvar att spendera med min baby. Får inte nog av att krama och pussa på han!

Igår var det min födelsedag och som alltid stressar man upp sig.. man bygger upp förväntningar på jag vet inte vad men det brukar alltid bli en smått kaotiskt dag. Allt gick verkligen upp och ner.. bråk, tårar, kärlek.. Jag var i nått pms liknande tillstånd hela dagen och minsta lilla  grej fick mig att vilja gråta. Shit altså! Känslan håller i sig även idag.. Något som verkligen gör mig galen är min pollenallergi. Helt klart det som gör att humöret åker berg-och-dal-bana! Hela dagen igår var ett helvete.. näsan klia och jag nös hela tiden. Jag som älskar våren! fan fan fan!!!
Baby är på jobbet nu.. Ja han jobbar nu vilket är super men jag vill ju bo i en kram tiden jag e här :o)

Nu ska jag göra ingenting.. hehe
Ha en bra dag!



Puss Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0