Are you a winner?

Jag är en sån som aldrig vinner något, och då har jag ändå försökt med att anmäla mig til tävlingar både hit och dit. En gång fick jag hemskickat ett paket med produkter från NIVEA. Jag hade fyllt i något frågeformulär och fick paketet som tack för hjälpen! Glad blev man! Det var längesen nu..
Kommer ihåg ett avsnitt av Oprah där en kvinna gästade programmet och berättade hur hon vunnit allt hon äger typ! Allt hade hon vunnit genom tävlingar! ..visserligen var det hennes heltidsjobb att fylla i tävlingsformulär etc. Orka! Det värsta jag vet är när man ska "motivera varför du ska vinna"!
Vad skriver man? Kan inte ens ljuga ihop nätt bra! ..suck!
Härom dan vann D´s kompis en liten laptop. Det är Coca Cola som har en tävlig just nu där man kan vinna en laptop från ASUS var tredje timme.. ni vet, man ska skicka in koden från locket.. Jag testade detta i fredags.. jag väntade till kl 03 på kvällen och sms:a in 6 koder. Tydligen har man större chans när det inte är så många som skickar in, men tydligen är man inte den enda som tänker så. No luck för min del iaf, men jag planerar redan en ny strategi! .. hehe.
Jag vill ju också vinna en mini ASUS!

Brukar ni ha tur i tävlingar?



Kommentarer
Postat av: R M

Angående denna tävling, som du var med i:

http://recenseramera.blogg.se/2008/august/tavla-och-vinn-orhangen.html#comment

Du lämnade inte din email-adress.

2008-08-17 @ 20:46:20
Postat av: Milla

svar: :) aa lijepe su samo stoja imam slicne ali su bijele.