Bosniskt kaffe



Har ni nån gång blivit spådda i kaffesump? Det är ju ganska populärt här i balkantrakterna. Jag har blivit spådd i kaffesump en gång förut men tyvärr stämmde inget.. inte vad jag minns iaf.
Idag ger jag kaffesumpen en ny chans! .. Yes, jag ska följa med mami och 2 andra tjejer hem till en kvinna som sägs kunna det här! We´ll see.. Annars är det bara en skoj grej sådär. Jag är lite sådär in between när det gäller sånt här! Jag tror inte riktigt på det men ibland vill man gärna göra det.

Tror ni på hokus pokus?


Puss♥


Update:
Så var man hemma igen.. blev spådd i kaffesump och jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Det kvinnan sa va mest vad som kommer ske i framtiden så vi får vänta och se ;o) Medans jag vänta blev jag spådd i vita bönor (även det väldigt populärt här) av en tjej! hehe.. mycket hokus pokus under en och samma dag :o)

Nu måste jag byta om och göra mig lite fin ;o)


Ciao!

Kommentarer
Postat av: maaary

hahah nej da hokus pokus e bara för skojs skull :D