Fredag kväll

Har lagt en ansiktsmask så om 10 min ska jag hoppa in i duschen!
Har varit och tränat på gymmet. Det var några dar sen sist.. närmare bestämmt i måndags. Mitt månadskort gick ut då men nu är jag back on track igen. Har lyckats gå upp 1 kg bara under dessa dar då jag slappat. Noooooo!!! Nä men skämt åsido så mår jag bättre av att vara igång! Jag har nog nämnt det hundratals gånger nu va? :op En annan hurtig nyhet är att jag ska ut på tennisbanan på måndag! Det var planerat att jag skulle träna tennis hela sommaren men det har helt enkelt inte blivit av men det får räcka med 1-2 veckor innan jag åker härifrån. Nog om sport nu.. 
Vad ska ni hitta på ikväll? I have no idea! Men det kommer vara en varm sommarkväll så det blir nog att at med en filt och sitta i parken. Det är det bästa alternativet och ett bra sätt att ta vara på kvällar som dessa. Vi har ju haft otur med regn nästan varje helg nu men inte ikväll! Det måste firas ;o) skål! hehe..

Om vi inte hörs mer ikväll så får jag önska er en trevlig lördagskväll!


Puss ♥


Psssst,
om nån inte ska ut ikväll så vill jag tipsa om ett pokerspel som man garanterat fastnar för och kan spela i timmar ;o)

Games at Miniclip.com - Governor of Poker Governor of Poker

Win all your games in your hometown and become the Governor of Poker!

Play this free game now!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! Jag brukar läsa din blogg ganska ofta, och jag måste först säga att jag tycker du är grym som lyckas få det att fungera med ett sådant långdistans förhållande. Vad är hemligheten? Jag träffade i början på juni en kille i Bosnien, i bas mi se svidio.. ali pitanje je, kako da odrzim tu vezu, kako da bude ozbiljno izmedju nas iako nas tolika daljina dijeli?? /Branislava

2008-08-15 @ 22:35:22
URL: http://mojzivot.blogg.se/
Postat av: Linda

Skönt med ansiktsmask!