It´s all abot LOVE

Tänkte skriva ett inlägg om kärlek.. men vad kan man säga, som inte redan är sagt om den mest invecklade känslan vi människor besitter!?
Kärlek ställer onekligen till med mycket skit samtidigt som den inte går att leva utan. Det är la därför vi fortsätter kämpa på. Det fanns en tid då jag var säker på att jag ALDRIG skulle bli kär och ni vet en sån jobbig människa som bara tjatar om sin pojkvän och rosa små moln! Snacka om att jag får ta tillbaka det! JEPP, jag är precis en sån människa nu! Ni ser ju själva vad som upptar inehållet i mon blogg!? hehe..
Anyways.. ni som hängt med här har följt våra ups and downs så jag tycker att jag och D förtjänar ett stort GRATTIS idag! 2 år och 6 månader är ändå inte illa! Right? Hur ska nu detta firas da? tja, jag är en sån som helst firar varje månad.. bara för att inte ta något för givet men det blir oftast inte så festligt så det är väl inga större planer på G för ikväll heller. Vi tänkte sätta oss på mysiga "ADA", ta några glas vin och bara ha det mysigt.
Jag försökte hitta nått lagom sliskigt citat om kärlek..  fann inget. Men Dino Merlin säger det bra..



"Dobro je kad u zivotu neko te voli, ti nekoga volis.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0