Måndag

God morgon!

Har precis ätit frukost.. framför datorn. Som ni ser är jag uppe lite  tidigare idag och jag funderade över om jag ine skulle köra ett morgonpass på gymmet men inte kan man träna på tom mage så det får bli kvällspasset ist.
D är iväg och jobbar och jag borde la också ta tag i vissa grejer här hemma.. som att försöka rensa i garderoben som är så liten och opraktisk att det praktiskt taget inte går att hitta nått utan att vända uppochner på allt! Måste även sortera bort plagg som ska ges bort. Boooring, känner verkligen inte för att pyssla med det nu men jag måste börja nån gång..
Nu ska jag vara lite duktig och sen måste jag även låga upp lite bilder.. by request.. etc..


See you later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0