Onyttigheter

Var på gymmet ikväll så nu är jag redo för onyttigheter, hehe.. man måste ju kompensera med nått. Så funkar jag. Jag gillar att leva sunt, ha koll på vad som är bra och mindra bra så men får jag i mig nått onyttigt eller om jag planerer äta nått sånt så försöker jag väga upp det med en sund gärning. Nått som är svårt här nere är att få i sig nått nyttigt när man äter ute! Här blir det mest fastfood när man är ute och det finns inga nyttiga/nyttigare alternativ som sushi eller vegetariskt. Synd tycker jag då det är mysigt att äta ute ibland.. helst utan att få däligt samvete över vad man stoppat i sig. (Gud vad jag är sugen på sushi! Det är det första jag kommer göra när jag kommer hem! Äta sushi!!!)
Ikväll blir det antagligen en pizzaslice för min del! men som sagt den pizzabiten har jag redan förbrännt ;o) man måste ju planera i förväg :op


Ha en trevlig fredagskväll!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0