Recension av några skönhetsprodukter

.. Av följande produkter;


De flesta produkter funkar ju som så att man måste använda dem ett tag innan man kan se resultat men här kommer iaf ett första intryck..

♥ FRUCTIS Melt-in mask, color resist
Denna hårinpackninga behöver man inte ha i längre än vanligt balsam, en minut räcker enligt instruktionerna på förpackningen för att håret ska få nytt liv och bli mjukt och glansigt.
Resultat: Mitt hår (som är sådär svårt att få som man vill.. lever sitt eget liv) blev mindre "frissigt" och mer följsamt, mjukt och mer glansigt. Nu vet jag inte hur pass djupverkande denna hårinpackning är men den kan användas ist för balsam varje gång.

♥ GARNIER Self heating mask
En ansiktsmask som hettan upp i kontakt med huden. Innehåller zinc och är för oren hy. Räcker att använda en gång i veckan då hyn ska hålla sig ren i upp till 7 dar efter användning av produkten.
Resultat: Jag gillar att masken hettas upp när man lägger den på huden. Känns som att den jobbar då! Efter 3 min ska man tvätta bort masken men jag lägger alltid till nån extra minut, för säkerhets skull ;o)
Huden blev mjuk och kändes iaf reare än vad den var innan! Masken är dock inte sådär uppfriskande kanske men jag tycker den funkar bra! Det skadar aldrig att testa och som sagt innan så är self heating effekten ett plus!

♥ Clean & Clear Deep cleansing Lotion, sensitive skin
Ett ansiktsvatten som rengör på djupet och förebygger uppkomsten av oren hy samtidigt som den är mild och anpassad för den med känslig hy.
Resultat: Ansiktsvattnet har en behaglig lukt och man känner sig ren och fin i ansiktet efter användning! Babylen! Innehåller alcohol så det kan sticka till lite men jag gillar det! Ta kol på alla orenheter bara! hehe.. Efteråt kan det kännas som att hyn stramar lite och gillar man inte det så smörjer man in sig med lite kräm.



Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATIS SMINK!



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=18544

2008-08-21 @ 19:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback