Torsdag

Hejsan,
Messade min sparringpartner imorse om att vi skippar träningen idag också! like yesterday! Lika bra att min ha får läka lite till.. det där skavsåret från racket i handflatan. Sen var det himla skönt att få ligga i sängen extra länge.
Baby is gone fishing.. på riktigt alltså och jag sitter här och läser lite bloggar. Sen ska jag ta en kaffe med en tjejkompis. Borde fixa med disken innan också.. ni förstår inte hur fullproppad med disk det är i köket! Fy! det är precis som om vi är 5 pers i huset!
Igår satt vi och kollade på vår favoritserie.. "Lud, zbunjen, normalan" på youtube igen! Så mycket bättre än att hyra film alltså! Vad vi skratta! finns ju inget bättre sätt att avsluta dagen på än att skratta ihop! :o)


Laterz my friends

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: ja vist är dom coola :D

tack detsamma!!

2008-08-21 @ 17:09:43
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback