Gone fishing

God morgon!

Det är alldeles för tidigt för mig att gå upp kl 9 dessa dagar.. kl 10 hade varit mer okej men jag och D ska iväg och fiska. Det ni! Igår fick vi nog av at spendera dagen inomhus pga av värmen så vi tog med oss lite grejer och drog till floden för en fisketur efter småfisk. Ni vet sånna små fiskar som är mer som snacks. Jag testade också min fiskelycka.. kassa reflekser, men jag fick upp först en liten rackare som vi slängde tillbaka i vattnet och så en till som vi spara och som vi åt upp igår! Resterande 79 fiskar fiskade D upp! Nä men jag tycker det är hemskt att se dem kämpa för sitt lilla liv men det är liksom meningen att vi ska åta dem eller hur? Vi köpte iaf lite vin att ha till fisken som D hade tillagat hemma och så satt vi i parken vid floden så klart och hade en liten delikatessmiddag :o) Vi hitta även en liten valp på vägen som fick vara med och äta gott han med!
Nu måste jag gå och packa lite grejer..



Ha en bra dag! Hej dååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0