Vad gör man?

Känner mig som ett hopplöst fall ibland! Jag har suttit inne hela dagen och mestadels bara spelat ett pokerspel på internet!
Finns det något annat sätt att spendera sin sommar på som är mer sorgligt? Näe jag tror faktiskt inte det! *suck*!
Det enda vettiga jag gort under hela dagen är att duscha.. ja se där.. jag sitter inte BARA framför datorn :op
Ni undrar säkert ifall det inte finns något annat jag kan göra!?
Jo det finns det la.. fast ni vet hur man känner sig vissa dagar! Det står helt stilla i huvudet och man kommer inte på något vettigt att göra, det känns som att det verkligen inte finns något att göra helt enkelt! Vad f*n gör man då? Vi får utgå från några fakta först!
Ett: Jag har inte bil och
Två: D är på jobbet och det finns ingen jag hellre spenderar tid med här!
Så, utifrån det är utbudet på vad man kan göra ganska litet enligt mig! Här ligger tex inte folk och solar i parken och det finns bara en stor park där man kan göra det om man nu vill att alla ska stirra på en. Sen har vi den lokala utomhusbassängen som jag aldrig varit på men där är ALLA! .. vissa passar på att bada där ist för hemma.. ja ni förstår.. inte fräscht (so I have heard)! Vad har jag mer för alternativ.. hmm.. JA, jag kan sitta på café, fast ingen människa verkar ju vilja umgås under dagen! Kommentarer som att "det är ju så varmt.." gör att mitt sista alternativ där skiter sig.
Jag får helt enkelt fortsätta med att göra ingenting!



I´m gonna go crazy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0