Sarajevo

Hejsan!
Var i Sarajevo igar. Halsa pa kompisen som jag reste med fran Goteborg. Skont att byta stad nagra timmar. Har himla trakigt ibland nar D jobbar eller ar i skolan sa en tripp till huvudstan satt fin fint. For mig ar Sarajevo gamla stan och huvudgatan med alla butiker som leder til underbara "Stara carsija" Love it! Tittade runt i nagra butiker, bla Mango.. Hittade dock ingen, ellr jag orkade snarare inte kolla runt for det var rea och darmed rorigt. Ska forsoka aka till Sarajevo igen nasta vecka. Sa fort jag drabbas av depression har sa aker jag, hehe. Why not liksom!? Maste aven saga att jag varje gang ser en massa very stylish people i staden! Inspirerande! Tog tyvarr inte mycket bilder :o( Stupid me men annu en anledning att aka igen :o) Nar det galler bilder i allmanhet sa ar jag riktigt kass pa att fota denna gang! Kan ha att gora med att det ar vinter och gratt ute sa man tanker inte precis tanken oj vad fint, det dar maste jag ta kort pa sa ofta! Jag ska battra mig!
Nu ska jag se pa Ice Age pa tyska.. storningsmoment det dar med dubbning! Ja ja..



Puss pa er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0