Crazy woman

Jag blir inte klok på mig själv ibland.. idag var jag ju på stan men tror ni att jag fixade allt jag skulle så att jag bara kan ta det lungt imon, dagen innan jag reser? Nepp! I och med att jag vet att jag har torsdagen på mig också så är det omöjligt att få saker gjort. Det som inte behövs göras idag kan du skuta upp till imon.. inte det motto jag vill leva efter men i dess sammanhang blir det oftast så. Det är först när tiden verkligen håller på att rinna ut som jag får massa gjort! Så av hela listan jag hade med mig idag bockades bara mascara, hårfärg och axelbandslös bh.. (den ska tillbax) Jag beter mig som om det inte finns nått att shoppa i Bosnien. Fast jag brukar ta en paus från det när jag är där.. orkar helt enkelt inte.. här kan jag alla affärer och så medan där tycker jag det är projekt.. sen vil jag ju inte spendera tid på det, jag ska ju bara myyyysa med D! Can´t wait! Lööööv you! .. Nu ska jag bara slänga i lite mer grejer i resväskan och sen är det läggdags! Har en gruppdisskusion imon på morgonen.


Natti natt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0