Fredag

God morgon,

Vilket skitväder det är ute! det regnar  och blåser hemskt, för er som inte märkt.. Jag önskar att jag bara kunde krypa ner i sängen och sova bort dagen men jag måste iväg. Funderar på vad man ska ha på sig för att intr frysa men jag tror inte jag har dom klädena man inte kommer frysa i! brrrrrrrrrr.. Får ta på mig alla plagg jag har! 
Usch jag ryser redan bara av att se ut genom fönstret. Mår inte så bra på köpet så det här får nog klassas som en riktig skitdag.

Igår blev det inget dagboksskrivande men jag hade verkligen ingen lust. Det var samma väder igår som idag men det kändes dumt att sitta inne hela dagen och så skule ag gå ett ärende åt mamma. Gick på stan en sväng, käka sushi och sen var jag faktiskt på en föreläsning på Världskulturmuseet. Blev lite besviken, trodde det skulle vara bättre än det var..

Nu måste jag börja fixa mig.. måste hinna få på mig alla plagg :op
Ha en bra dag och en party fredag!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0