Fredag

Äntligen fredag.. eller? Nä, inte för min del. är himla oparty och hatar helgerna bara för att jag inte orkar gå ut. Har ingen lust och när jag har det så jobbar jag. SUCK! Är jäkla skitväder ute.. altså det är fint så men brrrrr, skiiitkallt ju! Hatar och frysa och ska man kl upp sig i termosbyxor eller? Biiter? moi? näää..
Är i skolan. Vi har lunch nu och sen har vi någon gästföreläsning som jag tänkte kolla in. Först måste jag springa och köpa nått att äta, nån macka eller nått. Dööör av hunger! Det är helt enkelt synd om mig denna fredag. Hate it!
Jo jag erkänner, detta inlägg vara bara för att få skriva av mig! Tack för att ni lyssnar ;o)

Ha en bra dag och en fin kväll alla ni som gillar fredagar!
Bisous xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0