Inte halsont igen :o(

Känner att jag håller på att bli sjuk.. fan jag höll ju på att bota min halsont i torsdags och nu är den tbx igen! Whathefuck!!! Jag har ju tur som har en massa strepsils kvar :op dom hjälpte ju.. Allt detta för att det alltid är skitväder och kallt när jag klär mig lite lättare och sen när jag bunkrar på mig stora halsduken så svettas jag! Kan inte vädret börja anpassa sig mer efter mina svängar? Nähä det går visst inte.. ja ja..

Måste hoppa in i duschen och tvätta håret. Imorgon måste jag upp tidigt och det sucks men jag ska ta en tolkning istället för pappsen och sen har jag skola från kl 13. Tacka Gud att kaffe finns! Appråpå det så tog jag en kaffelatte idag runt kl 15 för att jag skulle plugga lite på biblioteket med Zåze och jag kände att det behövdes.. vet inte om det här var av kaffet, men jag hoppas.. blev helt plötsligt yr! trodde jag skulle svimma men det gick över ganska fort! Läskigt!
Kan det ha något att göra med p-pillrena jag börjat ta tro? Anyone!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0