J Lo mama

Jennifer Lopez och Marc Anthony är nyblivna föräldrar! Jennifer födde imorse (svensk tid) tvilligar, en pojke och en flicka! Jag hörde att hon kommer vilja ha 39 miljoner dollar från den tidning som vill ha första bilderna på bebisarna. Tycker det är sjukt ändå att kändisar håller på så, sätter pris på sina barn som om dom behöver mer pengar. Desperat! Om jag var stolt mamma skulle jag visa upp min bebis gratis för hela världen! Men visst vill någon betala så.. ;o)
GRATTIS till J Lo iaf!!!
image444
Jag tippar på att J Lo hittar tillbaka till sin toppform på rekordtid!

Kommentarer
Postat av: sandra

true true :)

2008-02-23 @ 11:09:49
URL: http://sandraliksom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback