Jag testar: Strepsils Jordgubb

Halsont är det värsta jag vet! Jag blir galen av det.. Igår började jag känna av lite men imorse hade jag ont i halsen. Great tänkte jag.. Tänkte också att jag skulle testa Strepsils. Dom var ganska mesiga, halstabletterna altså. Jag tg en och sen en till.. och en till.. läste sen på baksidan av förpackningen att man skulle ta en var annan eller var tredje timme! ooops! Overdose?
Nä men som sagt så kändes det inte som att dom lindrade halsont och de smakar fejk jordgubb.
Har inte testat några av de andra smakerna men denna få la ett svagt godkänt betyg.
Ska gå och suga på en halstablett nu. Måste ju konsumer upp dem, och de kanske har någon effekt efter ett tag.. who knows, bara bespara mig all halsont! Please!
image442

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0