Miss Depp

Sitter och äter nudlar.. har varit himla sugen på det ett tag nu. Ni vet ju hur det är med matsug, man måste ge efter. Känner mig deppad på köpet och då är det extra viktigt att unna sig.. 
Det var en vacker dag med sol idag en jag vill ha riktig vår nu! Sol och behaglig väder som gör det omöjligt att vara på dåligt humör! Behöveer ny energi.. känner mig helt slut, mest psykiskt. Är helt ur form fysiskt med, fy!
La ned det där med gymplaner. Alledeles för dyrt men det blir nog ett årskort på Vallhalla ist. Så fort jag känner att jag orkar ta tag i allt.. orkar inte just nu.
Imon är det iaf en ny dag och nya tag..
image413

"Depression är bara ilska utan entusiasm"



God natt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0