Saturday morning

God morgon!

Har precis ätit frukost. Gröt med honung, skivade bananer och mjölk. Yummy!
Igår var jag i säng tio i tio! Trött som f*n var jag, men nu när jag gick upp på morgonen så känner jag att jag inte sovit gott ändå :oS Det var kanske för tidigt att lägga sig då!? Typiskt är det iaf att det är som härligast att ligga kvar i sängen när man måste gå upp och när man sovit ca 7 h! Nu fick jag mig11,5 h! Hursomhelst..
Idag ska jag fika med en gammal klasskompis från gymnasiet. Trevligt trevligt. Sen ska jag la kolla runt lite på stan, se om man fastnar för nått. Kanske blir nån utgång ikväll? vet inte, får se.. Det är ju melodifestivalen på Tv och Carola sjunger ju! wohoooo!!! NOT!
Ja ja..

Ha en bra dag!
xxxxxxxxxxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0