Söndag- Sweeney Todd

Hello!

Ja idag är det seg söndag. Det står alltid som ett frågetecken vad man ska hitta på en dag som denna. Jag borde plugge egentligen men jag vill inte sitta hemma och jag känner överhuvudtaget inte för att sitta tyst. Jag vill ta en fika och tjata med någon.

Igår var jag på Afterwork med A och sen gick vi och såg Sweeney Todd med vår käre Johnny Depp.
Nog för att han och Tim Burton alltid gör bra filmer ihop men den här va, den va la inte bra! Inegn som kunde ha sagt det eller? Vart man än läste om filmen så prisades den och det var bara bra recensioner..
Den var ju dålig musikal, störande och onödiga skådespelare (som hans dotter och han den där transliknande killen som skulle rädda henne, suck..) men framför allt äcklig! Det var ju bara schlafs schlafs av halsar och blod som spruta hela tiden.. för att dom sen skulle göra paj av männskikötten!? ooh what sick mind is that?
Näe, den får ingen femma av mig! Ska inte säga att det var bortkastade pengar för man var ju bara tvungen att se Johnny och vi skratta åt en massa scener.. vissa där ingen annan i biosalongen verkade se nått kul.. men det var ju närstan en parodi på dödande liksom.

Nä nu ska jag gå och mejka mig.

Ha en seg/soft söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0