Söndag

Hej,

Himla dålig uppdatering och man får be om ursäkt men jag är inte hemma så mycket de senaste dagarna..
Jobbade igår och sen var jag med A på Burger King och sen tog vi en drink.. Moschito hette drinken och den var skitäcklig!
För första gången tog jag spårvagnen hem så sent. Klockan var 2! Himla läskigt var det för av alla som steg av spårvagnen så gick ingen åt mitt håll. Det var skönt att komma innanför dörren iaf.. puh! Annars brukar ja ta taxi när det blir lite sent men det är dyrt och så sent var det inte ändå så jag försökte vara lite modig :op
Idag jobbar jag inte, wohoo! Så jag ska till biblioteket med Zåze.. ska vara lite duktig och sen kanske det blir nån fika efteråt :o)
Kaske smyger in nått inlägg från biblioteket!

Ha en härlig söndag! Puss!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hoppas din dag blir toppen :D

2008-02-10 @ 12:22:54
URL: http://lolabrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback